Analityka internetowa

Trudno wyobrazić sobie działania SEO bez analizy ruchu na stronie internetowej. Można powiedzieć, że analityka internetowa i SEO nawzajem się uzupełniają. Zachowania użytkowników są ważnym aspektem przy planowaniu działań marketingowych na stronie, w tym procesu pozycjonowania strony w wyszukiwarce. Nawet małe projekty wymagają użycia narzędzi analitycznych, chociaż w podstawowym zakresie.

W tej kategorii opisuję różne aspekty analityki internetowej. Przedstawiam narzędzia analityczne i procesy ich wdrażania. Podpowiadam również, na co zwracać uwagę przy analizowaniu ruchu na stronie internetowej.

W skrócie można powiedzieć, że analityka internetowa ma dwa główne zadania:

  •  - pomaga zaplanować działania SEO (np. poprzez analizę dotychczasowego ruchu - wybór słów kluczowych)
  •  - pozwala zweryfikować, czy podjęte prace przynoszą efekty (np. sprawdzenie, czy nastąpił wzrost ruchu)

Ten dział uzupełnia się także częściowo z kategorią narzędzia SEO na mojej stronie - jednak te narzędzia, które dotyczą wyłącznie analityki ruchu na stronie przedstawiam tutaj.

There are no articles in this category. If subcategories display on this page, they may have articles.